ما از سفر برگشتیم
ما دیروز از سفر برگشتیم سفر خوبی بود. بچه ها عقب ماشین سرجای خودشون بدون اینکه اذیت کنن خوابیدن... هم برای رفت و هم برای برگشت. مثل دوتا دسته ی گل. من و بابایی ازشون تشکر میکنیم...جیگرن به خدا
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۲ساعت 17:51  توسط مامان پرستو |
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: برگشتیم, نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: غیبتهای, نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
پختن آش دندونی در اهواز در تاریخ ۷ اردیبهشت ۹۲ صورت گرفت . آش دخملی خیلی خوشمزه شد.... دخترم آشت رو با یک هفته تاخیر پختم آخه اون هفته سرم شلوغ بود و گرفتار بودم.
انشالله دندونات به سلامتی و راحتی دربیاد.
عکس آش دندونی
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
پنجمین دندان
دندان پنجم خانم آرتمیس دو سه روزه که در آمده دخملم خیلی اذیته و شکمش شل شده همش مامانیشو گاز میگیره و آب دهانش میریزه...
+ نوشته شده در دوشنبه ششم مرداد ۱۳۹۳ساعت 10:44  توسط مامان پرستو |
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
فردا صبح زود یک سفر خانوادگی با خانواده بابائی به سوی همدان داریم . چون تعطیلات عید سعید فطر است چند روزی مامان و بابا سرکار نیستند از این فرصت برای تفریح استفاده میکنیم. فقط نگران هستم توی راه جوجوهام اذیت بشن و مثل سری قبل که رفتیم شهرکرد استفراغ کردن و هر دو تاشون کلی وزن کم کردن دعا میکنم که اینطور نشه آخه نی نی های من خیلی حساس و ظریفن.
امیدوارم بهمون خوش بگذره.
بعد از سالها تاخیر...ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: ماجراهای, نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت بعد از سالها تاخیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1396 ساعت: 16:36